MONTER STOCKHOLM HUNDMÄSSA

RASMONTER STOCKHOLM HUNDMÄSSA

Nu söker vi medlemmar och brassar till Stockholm Hundmässa 9-10 december 2023!

Vi är anmälda till hundrastorget, ta chansen att vara med oss i klubbens rasmonter och visa upp er härliga brasse för nyfikna besökare. Tillsammans med din hund (minst 9 mån fyllda) bemannar ni montern ett pass på ca 2-3 timmar, någon eller båda dagarna (ni står inte ensam, utan minst två och två) .

Ni bör tänka på att hunden behöver vara van vid både små och stora människor, ljud och rörelser samt andra hundar.

Vid bemanning av dagspasset finns möjlighet att delta i rasparaden.

Schemat "kan" se ut som följande:

Lördag 9 december

kl 09:00-12:00

kl 12:00-15:00 (obs rasparad)

kl 15:00-18:00

Söndag 10 december

kl 09:00-12:00

kl 12:00-15:00 (obs rasparad)

kl 15:00-18:00

Vid deltagande i rasparaden måste det stå minst 2 personer då montern inte får lämnas tom.

Hunden ska vara vaccinerad enl. SKKs vaccinationsregler och inga hundar under 9mån får komma in på mässan.

Fri entré den dagen ni står i montern

Söndag den 10 december ställs brassarna för domare Kimmo Mustonen (FI) på Stockholms hundmässa. ,

Missa inte denna helg!

Vill du delta? Mejla ditt intresse till till