BLI MEDLEM

MEDLEMSKAP

BLI MEDLEM

SOM MEDLEM FÅR DU

• Delta på aktiviteter som klubben anordnar Brasseträffar/promenader där vi umgås och har trevligt. Olika prova-på tillfällen med t.ex. agility, rallylydnad, hundsim och rasspecialutställning.
  • Ta del av klubbens nyhetsbrev och Brassebladet som utkommer 3 gånger om året.
  • Möjlighet att påverka klubbens verksamhet genom att delta i forum och delge idéer till styrelsen.
  • Du som uppfödare har möjlighet att stå med på uppfödarlistan, annonsera din valpkull här på hemsidan samt har ett bollplank hos klubbens avelsunktionär.
  • 20% rabatt i SKK:s webshop.
  • Dessutom bidrar du till vårt arbete med att främja en sund och frisk ras samt sprida kännedom om rasen i Sverige.

KOSTNAD

1 års fullbetalande medlemskap och utlandsmedlemskap kostar 275 kr, familjemedlemskap 150kr. Vi har även valp- & fodervärdsmedlemskap för uppfödare som innebär att man betalar 1 års medlemskap till sina valpköpare för 150kr. Medlemskap gäller 1år från inbetalningsdatumet.

Vi använder oss av Svenska Kennelklubbens medlemsservice vilket betyder att du gör din anmälan och betalning via SKK. Klicka här nedan för att registrera och betala ditt medlemskap.

FRÅGOR

Har du frågor om befintligt medlemskap ber vi dig kontakta SKK:s medlemsavdelning Telefon 08-795 30 50 eller E-post medlem@skk.se.

SKKs grundregler – Varje medlem ska känna till och följa Svenska Kennelklubbens grundregler.

*Betalas senast 4 veckor efter leveransdatum.