Information om BPH

BPH

Information kring BPH-rabatt

Som medlem i Svenska Terrier Brasileiroklubben får du 250kr i rabatt när du BPH-beskriver din brasse
Nu har du som medlem i STBK möjlighet att få BPH-beskrivningen av din hund subventionerad med 250 kr genom din rasklubb.
Mentalitet är en av det viktiga delarna i en rasutvärdering.

Årsmötet den 17 februari 2024 biföll styrelsens förslag om att låta 2 500 kr gå tillbaka till medlemmarna i form av en BPH-rabatt om 250 kr. Detta för att uppmuntra fler brasseägare att genomföra ett Beteende -och Personlighetsbeskrivning Hund.
Rabatten gäller så länge det finns avsatta medel kvar.

För att komma ifråga om de 250kr i rabatt under perioden 2024-02-17 tom 2024-12-31.
Se nedan
•Ägaren är STBK-medlem
•Hunden är registrerad på ägaren i Hunddata alt sänd in ägarbevis till tavling@terrierbrasileiroklubben.se
•Hunden har genomfört ett BPH under angiven period som finns stambokfört hos SKK.
•Max 1 hund/ägare.

Ansök om rabatten genom att mejla följande till tavling@terrierbrasileiroklubben.se
•Hundens registreringsnummer i SKK
•Stamtavlenamn
•Ägare
•Medlemsnummer i STBK
•Datum för genomfört BPH
•Vilken BPH-bana

OBS! Begränsat antal rabatter om 10 stycken, först till kvarn!